Artikal je dodat u korpu

FAQ

Često postavljana pitanja
  • Da li mogu da platim proizvode u AVStore internet prodavnici platnim / kreditnim karticama i kojim?
    Putem internet prodaje za sada niste u mogućnosti da platite platnim/kreditnim karticama.
  • Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
    Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani OVDE
  • Da li je moguća isporuka van Srbije?
    U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije.
  • Kako da znam da sam sigurno poručio?
    Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana
  • Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
    Potrebno je da kliknete “Prijavi se”, zatim da odete na link “Zaboravili ste šifru?”, a nakon čega će biti potrebno da unesete Vaše Username i da pritisnete dugme “Resetuj lozinku”. Ubrzo zatim će Vam stići e-mail sa novom, generisanom šifrom.
  • Zaboravio sam korisničko ime. Šta da radim?
    Potrebno je da kliknete “Prijavi se”, zatim da odete na link “Zaboravili ste korisnčko ime?”, uneste Vašu e-mail adresu i kliknete ”Pošalji podatke”. Ubrzo zatim će Vam stici e-mail sa Vašim korisničkim imenom.
  • Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde preuzmem lično?
    Ova opcija je moguća. Prilikom naručivanja stavite jednu od adresa naših radnji i u naznačite u “Komentaru” da robu želite podići u toj radnji.
  • Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim morao sam promenim internet provajdera. Šta treba da radim u ovom slučaju?
    Potrebno je da kliknete “Prijavi se” i u polje “Email adresa” unesete novu email adresu.
  • Koji su rokovi isporuke?
    Nakon potvrdjene porudžbine kontaktiraće Vas naš prodavac radi potvrde cele narudžbine i svih podataka. Od tog trenutka rok isporuke je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci, rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate.
  • Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
    U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana.

Naši brendovi